شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اصول طراحی محیط اداری مدرن که باید بدانید!

۴۰ بازديد

رنگ، نور، فضای باز و دکوراسیون در میان سایر اصول طراحی محیط اداری مدرن می‌توانند بعضی ویژگی‌های مهم اداره‌های مدرن باشند.

در دنیای امروزی محیط‌های اداری دیگر تنها به تعداد کارمندان متکی نیستند، بلکه توجه زیادی به سازگاری کارمندان برای بهبود کار، ماندن بر سر کار، خلاقیت و البته افزایش بهره‌وری دارند.

بسیاری از شرکت‌ها این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند که «کارمند سالم، کارمند راضی است» و بر این اساس، در طراحی اداره‌های مدرن به نیاز و عکس‌العمل کاربران باید توجه کرد... .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.