شنبه ۱۱ آذر ۰۲ ۰۹:۴۲ ۴۹ بازديد
ی 20 سال گذشته طراحی دفترهای اداری تحولهای متعددی را پشت سر گذاشته است. در تمام این دوران و با گذشت زمان محبوبیت جریانهای پرطرفدار مختلف، توجه به سلامتی کارکنان کمرنگ نشده است، زیرا مطالعات روانشناسی مختلف اثبات کردهاند که فضای محیط اداری تاثیر بالایی بر سلامت روان و رفاه افراد دارد.
طراحی درست و استاندارد محیط اداری منجر به افزایش کیفیت فضا خواهد شد که در نتیجه آن کارکنان میتوانند با استرس کمتر، بازدهی بیشتری داشته باشند، بنابراین کارفرماهایی که به دنبال افزایش راندمان کار خود هستند، باید با اهمیت دادن به طراحی درست محیط اداری خود، فضایی راحت و کارآمد بسازند، برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه فنگ شویی در دکوراسیون مراجعه کنید... .
- ۰ ۰
- ۰ نظر