پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

میزان فضای استاندارد اداری چیست؟

۴۰ بازديد

یک فضای استاندارد اداری چیست؟

در تعریف استاندارد فضای اداری باید بگوییم تنها یک مورد خاص را شامل نمی‌شود و تمام اجزایی که در محیط کار قرار دارند، می‌توانند شامل قوانین استاندارد فضای اداری باشند.

با این‌حال، فضای استاندارد اداری فضایی است که در آن تمام مسائل از طراحی صحیح مسیرهای تردد گرفته تا استانداردهای ساخت مبلمان و میز اداری، نورپردازی محیط و تهویه مطبوع آن، فراهم کردن حریم خصوصی لازم و فضای استراحت برای کارمندان رعایت شده است... .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.