امروزه کسب و کارها به طراحی دکوراسیون دفتر کار خود، اهمیت ویژهای میدهند و به دنبال ایجاد یک فضای مناسب برای جذب مشتریهای بیشتر هستند. سالن کنفرانس به عنوان یکی از بخشهای حیاتی در بسیاری از سازمانها و شرکتها، برای برگزاری جلسات و نشستهای تخصصی مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین طراحی آن اهمیت بالایی دارد. اما اصول طراحی سالن کنفرانس چیست؟ کدام ویژگی ها باید در طراحی سالن کنفرانس مد نظر قرار گیرد؟
در این مطلب به بررسی این اصول و نکات مهم در طراحی سالن کنفرانس خواهیم پرداخت.
نکات مهم در طراحی سالن کنفرانس
با توجه به اینکه سالن کنفرانس برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد، باید اصول خاصی در طراحی آن رعایت شود. بنابراین برای داشتن فضایی مناسب برای برگزاری جلسات و نیز تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر، باید به اصول و ضوابط طراحی سالن کنفرانس توجه داشت... .
- ۰ ۰
- ۰ نظر